http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 725
بازدید ماه : 709
بازدید کل : 62011
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

شنبه 11 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

شرم میکنم با ترازوی کودک گرسنه کنار پیاده رو های ایران وزن سیریم را بکشم

هر گاه در سرزمینی سایه ادم های کوچک بزرگ شد، بدان آفتاب آن سرزمین در حال غروب است

من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی كه می بینم بد آهنگ است بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ببینیم آسمان هر كجا آیا همین رنگ است ؟

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم، آهای جماعت… میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟ شما دقیقا چه رنگی هستید؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،