http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1776
بازدید کل : 61294
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

سه شنبه 11 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

 



نظرات شما عزیزان:

شهرام
ساعت18:52---12 شهريور 1393
کم کم یاد خواهی گرفت این را

که عشق تکیه کردن نیست

و رفاقت، اطمینان خاطر

و یاد می گیری هدیه ها معنی عهد و پیمان نمی دهند

کم کم یاد می گیری حتی نور خورشید می سوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری

باید باغ خودت را پرورش دهی به جای اینکه منتظر باشی تا کسی برایت

گل بیاورد

یاد می گیری که می توانی تحمل کنی که محکم باشی پای هر خداحافظی

یاد می گیری که خیلی می ارزی...


میلاد میرزایی
ساعت16:35---12 شهريور 1393
اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردن



فراموشت میکنند


منتقد
ساعت9:46---12 شهريور 1393

جان و جهان! دوش کجا بوده‌ای

نی غلطم، اندر دل ما بوده‌ای

دوش ز هجر تو جفا دیده‌ام

ای که تو سلطان وفا بوده‌ای

آه که من دوش چه سان بوده‌ام!

آه که تو دوش کِرا بوده‌ای!

رشک برم کاش قبا بودمی

چون که در آغوش قبا بوده‌ای

زهره ندارم که بگویم ترا

« بی من بیچاره چرا بوده‌ای؟! »


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،