http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1773
بازدید کل : 61291
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

سه شنبه 18 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

......بوی زنانگیت را به دست باد نسپار ، مردهای شهر به باد می دهند مردانگیشان را......



نظرات شما عزیزان:

بیاتابترکی ازخنده
ساعت13:18---25 شهريور 1393
سکوت گورستان را میشنوی رفیق؟؟؟دنیا ارزش فریاد زدن را ندارد.....

MOHAMMAD
ساعت11:59---24 شهريور 1393
سلام.وب زیبا و پر محتوایی داری.موفق باشی.بای

ali
ساعت14:27---22 شهريور 1393
مشکل از حجاب نیست از خویشتن داری که جز اصول دین محسوب میشه ولی توجهی بهش نمیشه .

مولا علی ع همیشه میگفت : خویشتن داری بخشی از عدالته که جزو اصول دینه

یعنی اگه هرکی بیاد جلوی من من اگه خویتن دار باشم طوریم نمیشه ....


منتقد
ساعت23:29---19 شهريور 1393

آستانه ی تحریک پذیری مردان در اسلام
مرد مسلمان با موی زن تحریک میشود!
مرد مسلمان با بوی زن تحریک میشود!
مرد مسلمان با صدای زن تحریک میشود!
مردان مسلمان موجوداتی دائم التحریک هستند و کلا مرد مسلمان مردی ست که همیشه در وضعیت تحریک است!
اینکه می گویند زن حجاب داشته باشد که مرد به گناه نیفتد، مثل این است که بگویند آفتاب نتابد که بستنی هایمان آب نشوند!
سیمین دانشور


علی
ساعت19:10---18 شهريور 1393
خیلی زیبا بود سمیه جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،