http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1786
بازدید کل : 61304
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

چهار شنبه 7 خرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

                                 چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
                       گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

 

                               دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
                                 ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی …

 

                                      خاطرات آدم مثل یه تیغ کند میمونه که رو رگت میکشی!
                                                 نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه

 

                                                 اولین خنده ز بی دردی بود
                                                   آخرین گریه ز بی درمانی

 

 

                                           من که به هیچ دردی نمیخورم …
                                 این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند

 

  

                    درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !
                                استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !

 

                                             من ماندم و حلقه طنابی در مشت
                                                با رفتن تو به زندگی کردم پشت
                                                     بگذار فردا برسد می شنوی
                                            دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،