http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 61427
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

جمعه 2 تير 1393 :: نويسنده : مهاجر

دلم هوای آغوشی را کرده است

که نه زن باشد نه مرد

خداجونم زمین نمیایی؟

من...

این روزها

صدای ثانیه ثانیه فراموش

شدنم را

می شنوم

 

 

تمام تنم می سوزد اززخمهایی که خورده ام

دردِ یک اتفاقی که شاید بااتقاقِ تـو،

دردش متفاوت باشد ویرانم می کند؛

من ازدست رفته ام،شکسته ام،

میفهمی؟

به انتهایِ بودنم رسیده ام؛

امااشک نمی ریزم...

پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که

دردمی کند...

نگی

برهنه می آئیم

برهنه می بوسیم

برهنه می میریم

با این همه عریانی هنوز قلب هیچکس پیدا نیست . . ....

  

 

 من رسم دوستی ام مثل نان نیست

 

که گرمش سر سفره دل باشد

 

و سردش سهم نمکی

 

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم 

 


 
حالا حرف هایمان بماند برای بعد
 
 
دلخوری هـــــــایمـــــــان
 
 
دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان
 
 
و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن
 
 
تنها به من بگو
 
 
با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد
 
 
کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟
 
 

فقط یه دقیقه

یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه

بدی هاش یادت میره

نامردیش یادت میره

بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره

وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره

فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!


 

عادت میکنیم

به همه چیز عادت می کنیم
به داشته ها و نداشته هایمان
خیلی طول نمی کشد که
جلوی آینه زل بزنی به خودت
موهایت را کنار بزنی
و با خودت بگویی
اصلا مگر داشتی اش
مگر از اول بود ؟!
که بودن و نبودنش مهم باشد …

عشق واقعی

پسری که تو را دوست داشته باشد تنت را عریان نمی کند بانو....

بلکه لباس عروس بر تنت میکند...

بفهم ,عشق اگر واقعا عشق بود,لذت آن بوسه بر پیشانی خیلی بیشتر از لب دادن بود...

اگر عشق واقعا عشق باشد همان دستانت را که میگیرد حتی برای یه لحظه دیوانه ات میکند و از برق چشمانش مست میشوی احتیاج به آغوشی و هم خوابی نیست ...

خلاصه رفیق سرت را درد نیاورم اگر عشقت مردانگی داشته باشد از دوری یکدیگر هم لذت می برید چون مطمئن هستی جایت در میان قلبش ثابت و دست نخوردنی ست....

لازم نیست هر روز هفت قلم آرایش کنی که مبادا خوشگل تراز تو, دلش را ببرد . . .

خیالت تخت است که تو با همان قیافه و خود واقعی ات حاکم ذهن او هستی....

این مطمئن بودن از رابطه یعنی بالیدن به خود و افتخار کردن به سرنوشت که یه مرد توی زندگی داری تا همیشه تکیه گاهته و یقین داری که تنها انتخابش توی زندگی تو هستی و بس ...

 



تلخ


 


 

   

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
vb4 جمله های عاشقانه و غم انگیز

گاهی آدم احتیاج داره یکی بیاد بزنه رو شونش، بگه: “هی رفیق! از چیزی ناراحتی؟

اونوقت آدم برگرده بگه: “آره رفیق،ازهـمه‌چـی

عکس های عاشقانه-عکس های تنهایی-عکس های غم انگیز

دوباره سیب بچین حوا...

من خسته ام

بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند.



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت15:25---3 تير 1393
خیللللللللللیییییی عالی بود تبریک میگم وب زیبایی داری
پاسخ:نظر لطف شماست ممنون از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،