http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 652
بازدید ماه : 636
بازدید کل : 61938
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

شنبه 20 خرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

 

چه حماقتی که می رانی ام و

باز احمقانه

می خواهمت چه غرور بی غیرتی دارم من

 

من ،تو :ما

یادت هست ؟

تمام شد....

حالا،تو،او ،شما

من هم به سلامت...

 

کاش که میشد با دلم میساختی تو هنوز دل منو نشناختی 
کاش مثل گذشته عاشق بودی کاش که اون ادم سابق بودی 
برو خوش باش برو شیرینم من به اینده تو خوش بینم 
برو که الهی خوشبخت بشی مثل من درد جدایی نکشی

نوش جونت همه بی کسیام برو خوشبخت بشی 
منو ول کردی با دلواپسیام برو خوشبخت بشی 
اگه رفتی اگه تنها موندم برو خوشبخت بشی 
اگه تو خاطره هات جا موندم برو خوشبخت بشی 

نوش جونم که همش دلتنگم نگران من نباش 
اگه گریه داره این اهنگم نگران من نباش 
اگه عمرم داره از کف میره نگران من نباش 
اگه هر شب نفسم میگیره نگران من نگران من نگران من نباش 

فراموشم مکن...

شاید سالها بعد،در گذر خیابانهااز کنار هم بگویی آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود....

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت15:04---12 تير 1393
سلام من دانشجوی فوق لیسانس حقوقم دنبال نویسنده واسه وبم هستم به وبم سر بزن تمایل داشتی پیام بده

هادی
ساعت9:16---1 تير 1393
خیلی عالی بود موفق باشی خوشم اومد
سلام از نظرتون ممنونم بازم به وب من سربزنیدونظر بدید.موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،