http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 471
بازدید ماه : 1726
بازدید کل : 61244
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

پنج شنبه 17 خرداد 1394 :: نويسنده : مهاجر

 

هرزگي مختص به تن فروشي نيست

ربطي به جنسيت هم ندارد

همين كه از اعتماد كسي سوء استفاده كني هرزه اي

همين كه به دروغ بگويي دوستت دارم هرزه اي

همين كه خيانت كني هرزه اي

همين ك رفاقتت به هخاطر پول باشه هرزه اي

اگه ميخواي تن فروشي كني صاحب اختيار بدنتي

اما هرزگي نكن چون از احساس و ابروي ديگران بايد مايه بگذاري



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،