http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 61446
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

شنبه 3 تير 1393 :: نويسنده : مهاجر

ما مثل دفترهای قدیمی کاهی بودیم، دو به دو به هم چسبیده...
هر کداممان را که می کندند، آن یکی هم بیرون میزد از زندگی...
حالا سیمی مان کردند که با رفتن دیگری کک مان هم نگزد!

 

میگن گرسنگی نکشیدی عاشقی یادت بره...
روزه گرفتم فراموشت کنم
شدی دعای افطار و حاجت سحرم...

 

یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من / فقط فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من .

تو بشو ساحل قلبم من میشم ماهی مرده تا بگن به عشق ساحل لب دریا جون سپرده .

 

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم .

 

زیباترین لبخند دنیا لبخند عشق است
همیشه عاشقانه بخندی....

 

تو زندون عشقت اونقدر شلوغ میکنم که مجبور بشی منو بزاری تو انفرادی قلبت..

 

ای روزگار
امروز که روز من نیست نمیگذری،
وای به حالت فردا روزمن باشد و تو زود بگذری . .

 

نه عشقم را به بازی بگیر
و نه بازیت راعاشقانه جلوه بده
من زادۀ احساسم!!!!

 

غمت در نهانخانه دل نشیند
به نازی که لیلی به محمل نشیند
مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
ز بامی که برخاست مشکل نشیند
بدنبال محمل چنان زار گریم
که از گریه ام ناقه در گِل نشیند
بدنبال محمل سبکتر قدم زن
مبادا غباری به محمل نشنید

 

 

کوله بارم بردوش

سفری باید رفت

 سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

  یار تنهایی من با من گفت:

هرکجالرزیدی

از سفر لرزیدی

توبگو ازته دل    "من خدا را دارم .....

 

 

پاک ترين هواي دنيا متعلق به لحظه ايست که دلمان هواي هم ميکند...!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت13:39---9 مرداد 1393
سلام وبلاگ و آهنگ قشنگی داری اگر دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن.

محمد
ساعت10:35---11 تير 1393
سلام بهترین وزیباترین روز های خدایی را برای شما وبازدیدکنندگان عزیزت از خداوند منان خواستارم .
بهترین مطالب زیبا ووب شکیبایی داری امیدوارم همیشه ودر همه جا موفق باشید وهمانند این ستاره ها بدرخشید.
از آشنایی با شما خوشحالم انشالله اگر خدا این افتخار را به بنده بده ویادم بمونه حتما هر روز یه بار میام ومطالب جدید شما را مطالعه میکنم .
روز خوش


درانتظار مرگ
ساعت12:13---9 تير 1393
بتون عالی موفق باشی عزیز

محمدامین
ساعت8:21---7 تير 1393
webet like moafagh bashi

امیرخلوت
ساعت8:19---7 تير 1393
میسی وب خوشمل و قشنگی داری برات ارزوی موفقیت میکنم..بوسسسسسس


ehsan
ساعت16:26---5 تير 1393
عالیه

مجید
ساعت15:10---5 تير 1393
سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن

پریا
ساعت13:39---5 تير 1393
عالیه وبلاگت
پاسخ:دوست عزیزم از نظر لطفت سپاسگذارم


توحيد
ساعت13:33---5 تير 1393
عالي بود وبلاگ قشنگي داري
پاسخ:سلام از اینکه سر زدید ونظر دادید ممنونم


forqan
ساعت17:07---4 تير 1393
عادت کردم نوشتن را می نویسم برا خودم می نویسم می نویسم بعد آتش می زنم چون نمی خوام کسی در راز قلبم شریک کنم ولی می دونید با سوختن نوشته هام عجیب دلم می گیره و گریه می کنم ... اون وقت انگار کسی میگه بنده من بنده من ...

این مطلب را برا یکی نوشتم گفت خوبه ولی من که نفهمیدم
پاسخ:سلام به نظر من هم زیباست ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،