http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 61471
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

شنبه 10 تير 1393 :: نويسنده : مهاجر

میدانم دیگر برای من نیستی
اما دلی که با تو باشد این حرف ها را نمی فهمد...

 

فـرهنـگ لـغـتهــا
نـیـاز بـه ویــرایــش دارند
بـرای مـعنی دلـتـنـگی
احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت,
دلتنـگی یــعنـــی
"تـــو ". . .

 

بگذار بگويم خسيسم!

من دوست دارم هايم را الكي خرج نمیکنم

جز براي مهرباني "خودت"...

 

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود!
چه بیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی
بی اجازه وارد آن شده بودی...!
من سوگوار نبودنت نیستم!!!
من شرمسار این همه

در كجا رسم بر اين است كه عاشق نشوي ، باغبان باشي و دلتنگ شقايق نشوي؟

 

اگر خوابیده بودم
بی شک هر شب خوابت را می دیدم
سالــهاست بـه انتــظار دیدارت بیدارم
من بازنده ی خواب و بیداریــــــم

به گریه های من قهقه میزند!!
کسی که روزی بهم میگفت:
اخم کنی میزنمت ها.

 

گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری ، با دیوار بلند خیالم چه می کنی

 

گـذشتن
آســان نـــــیســت
از کـسی که
گــذشـته هــایت
را سـاخــــــت!

 

یادت باشد
من اینجا کنار همین رویاهای زود گذر
خط های سفید جاده را میشمارم

 

ﮔــﺮﯾﺎﻥ ﺷﺪﻩ ﺩﻟـــــﻢ .…
ﻫﻤﭽـــﻮﻥ ﺩﺧﺘـــﺮﮐـــﯽ ﻟﺠﺒـﺎﺯ …
ﭘﺎ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﮐـــﻮﺑﺪ …
ﺗــــﻮ ﺭﺍ ﻣﯿـــﺨﻮﺍﻫﺪ .…
ﻓﻘﻂ “ﺗــــــــــــــــــﻮ ” ﺭﺍ

 

این روزها یکرنگ که باشی چشمشان را میزنی!
خسته میشوند از رنگ تکراریت
این روزها دوره رنگین کمان است!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرنیا
ساعت11:26---21 تير 1393
عالی بود
پاسخ:از نظرت مچکرم دوست عزیز


درانتظار مرگ
ساعت15:10---14 تير 1393
سلام عزیز وبت عالی موفق باشی

sorena
ساعت13:51---12 تير 1393
درود
مطالب وبتون جالب و زيباست عزيزم
ممنون ميشم به من هم سر بزنيد اگه علاقه به تبادل لينک داريد
ميتونيد من رو :
تصاوير 2nim
با آدرس http://2nim.loxblog.com/ لينک کنيد در صورت توافق به من اطلاع دهيد تا من هم شما رو لينک کنم.

در صورت تمايل تصاويري را به صورت لينک نظر خصوصي يا به ايميل آدرس two.nime@gmail.com بفرستيد. با اسم خود شما در وبلاگ قرار دهيم
با سپاس



علی دهقان
ساعت13:09---12 تير 1393
عالی بود وبلاگت عزیزم موفق باشی

فرهاد
ساعت9:49---11 تير 1393
خیلی وقته میخوام باهات حرف بزنم
یه لحظه فکر نکن نقشه نکش نگران نباش
نگران آینده ، تحصیلاتت ، تعطیلاتت ،پولت ، رابطه ات ، چی بپوشی ، چی بخوری،....
نگران خلاص شدن از دست اینها نباش
هیچ کدام از اینها به پای چیزی که میخوام بهت بگم نمیرسه
اما باید خوب گوش کنی
باید بایستی ، ساکت باشی ، و بدانی که
من خدا هستم
بار نگرانی های خود را به من بدهید
و من به شما ارامش فکر و دل میدهم
پس آسوده خاطر باشید و نترسید و بدانید
که من خدا هستم
حالا به زندگیتان برگردید
که من با شما هستم
پاسخ:سلام مچکرم از متن زیبایی که نوشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،