http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 61431
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

یک شنبه 1 تير 1393 :: نويسنده : مهاجر

میدانی از کجای زندگی بیشتر خسته ام ؟

آنجا که وسط خنده هایم بغض می کنم ....

تمام ناتمام من با تو تمام می شود

 

 

یک رابطه عاشقانه فقط مخصوص دونفره....

ولی بعضی از احمق ها شمارش هم بلد نیستند.

 



نظرات شما عزیزان:

khaliqzibay3214
ساعت13:28---26 تير 1393
سلام دوست گرامی عالی قدرم انشالله صحت داشته باشید از وب زیبای شما مهربان vرا دیدند کردم عالی و زیباست };-};-};-};-};-};-};-};-};-};- این ادرس قت در جستجوگر سرچ کنید پیدا میشود بای
http://khaliqzibay3214.blogfa.com/


براهویی
ساعت11:04---9 تير 1393
مطالب وبلاگت عالی متنوع و از جنس عشق بود این نشات گرفته از نوع نگاه و ویزگیهای شخصیتی شماست و شما بسیار سختگیر در نوع رفتار همسر اینده تان خواهید بود و هم خوبه هم بده به وبلاگ من حتما حتما سری بزنید و نظرت تحلیلی خوب هم بدبید

بهنام
ساعت8:26---7 تير 1393
سلام
چه وبلگ زیبایی با مطالب عاشقانه


saman
ساعت15:05---2 تير 1393
وای مطلبات عالی بودن ! مرسی واسه وبه خوبت !
سلام از شما به خاطر دیدن وب و ارسال نظر متشکرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،