http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 679
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 61965
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

جمعه 24 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

این جمعه هم گذشت و نیامدی ومن به این می اندیشم که چند هزار ثانیه تلخ را باید که بی تو بگذرانیم چند هزار عقربه گیج ومنگ باید دور سرم بچرخند تا بار دیگر در دوازدهمین نگین تابناک تو متوقف شوند. مولای من ! در گذر از قنوت نافله ات یادی از خستگی جان هایمان کن ! یادی کن از تاریکی ثانیه های بی تو ! از خلوت اسمان بی ستاره از ناتوانی دستان منتظر و از جمعه ها که می ایند ومی روند و باز نشانی از تو نیست و کلام آخر اینکه من آنقدر خوب نیستم ولی شما آنقدر خوبی که دل ما را شاد کنید.



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت0:01---29 مرداد 1393
سلام الان از مسجد جمکران بر میگردم
تو حیات مسجد بعد دعای توسل داعای فرجو خوندم سرم افتاد پایین شرمنده شدم زبونمون با آقاست دلمون کجاست...


میلاد میرزایی
ساعت22:39---28 مرداد 1393
شما
الان سه شنبه شب ساعت 10:30 من سمنانم فردا شب دیگه میرم پا بوس امام رضا از همین حالا دارم از بغض می ترکم این اهنگ رو به خاطر من کامل گوش کن برای امام رضا خونده شده خیلی قشنگه
http://dl.musicbambo.ir/musicbambo2/018/Ali%20As%27habi% 20-%20Setareye%20Mashreghi.mp3


مهراد
ساعت9:42---25 مرداد 1393
واقعا زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،